вторник, 18 октомври 2011 г.

(гр)Адска (м)Обилност


(гр)Адска (м)Обилност- ех тези "вандали", трудно е когато някой показва каква е действителността, единствените мерки, за да не си признаеш, че градската ни мобилност, не само не е градска,  а определено не е и мобилна, е да назовеш отново хората изразили недоволство чрез забавна игра на думи- вандали. И докато остават броени дни до любимите ни избори имам чувството, че всичко около мен се превръща в един цирк. Но вместо да се наслаждавам на приказната атмосфера в арената, с акробатични номера, странни животни, някой и друг фокус, дебилен клоун, то виждам как нашите мили кандидат президенти се чудят в кой ръкав да бръкнат, и каква кирлива риза да извадят на опонентите си, за да могат да кажат аз такива пакости не съм правил, по-добър съм от бай Тошо (ех че идилия, как да си избереш кой пръв да цапнеш  ама с една така по-големичка тухла).


Но прав ви път :) аз отивам да си похапвам печени ябълки с канела и да разбера защо Земята е зодия Везни:)


Няма коментари:

Публикуване на коментар