петък, 6 януари 2012 г.

Предизвикателство

След предното ми мъмрене относно равносметките, ето нещо което ми допада да правя  в края на всяка година :)
Но нещо ми е доста постна колекцията в сравнение с тази на Бла, поне от към литература за развлечение. Но смятам да не ви занимавам с професионолно-строителните ми отклонение :)
    Нийл Геймън- препоръчвам всичките му книги с две ръце и два крака (ако харесате една негова книга, всички останали ще ви харесат)
 Айн Ранд- мисля че достатъчно други са изписали  добри ( а сигурно и лоши) неща, така че просто пробвайте, ако не сте все още :)
Сафон- беше подарък за рождения ми ден, при това доста добър, наистина ме върна към тийнейджърските години, но определено нямаше да го оценя по начина, по който го оценявам сега :)
Високо над земята (Съни Сънински)- ако наистина беше станал филм, щеше да  изглежда доста добре, но да публикуваш сценарий на книга, някак си не е....абе липсват картинките. Може би за това хората правят филми по книги, а не обратното, няма я магията на въображенето.
А относно " Любовта трае три години"- беше твърде черногледа за моите виждания, твърде големи сблъсъци правехме с написаното, но на някой песимист сигурно би му харесал много.
  Надявам се тази година книгите ми да се доближат до рекорда ми от филми от 2011, за който ще пиша по-нататък, защото мисля да го поукрася още малко до следващия София филм фест.
 Но за да не прекъсвам щафетата ще я препратя към Вал, Bamf  и лека надежда към г-н Галев :)


2 коментара: