сряда, 22 февруари 2012 г.

sweet L





Имаш един единствен опит, един ден за целия си живот. Само веднъж можеш да усетиш сладостта на целувката, нежните лъчи на слънцето да събудят клепачите ти, един единствен път да тичаш под дъжда, само една любов..... и с настъпването на вечерта всичко умира. Ти решаваш в кой час да изживееш най-съкровеното, най-желаното, единственото.  




 Няма как вече отминалия миг да го върнеш, да го изживееш отново и отново, по същия начин, по който е бил. Дори и да успееш да направиш точно копие, то едно нещо няма как да бъде la même. Няма да бъде за първи път.


Тичам по тревата, и оставям след себе си смачкани тревички. Гмурвам се в соленото море и голямата вълна ме повлича в ритъма си. Слънцето изгаря кожата ми. Студения вятър щипе бузите ми. Малки капчици започват да се стичат по челото ми, плъзгат се през очите ми, за да стигнат до устните и ти да отпиеш от тях.


sweet, sweet, sweet life


1 коментар:

  1. <3 :))))) на това специално място/време винаги е пролет, захарен памук, усмивки и море! Profite du jour

    ОтговорИзтриване